Sejemski nastop, ki postane magnet za kupce

 

Ali ste vedeli, da... po podatkih dveh najbolj renominarih podjetij za organizacijo sejmov v Evropi (AUMA in ITE Group) se več kot 50 % leadov, ki so ustvarjeni na sejmu, ne obdela in so zapravljeni, ker podjetja pogosto nimajo učinkovitega follow up načrta in ker marketing nima pripravljenih kampanj za negovanje prodajnih leadov iz sejma?

 

S programom želimo okrepiti temeljne veščine, ki zajemajo kvalitetno pripravo na sejemski nastop, učinkovito komuniciranje s strankami na sejmu in konkretizacijo follow-up aktivnosti za realizacijo zastavljenih ciljev na sejmu.

 

LOPIS,izobraževanje,Bojan Krajnc,sejmi,sejmišča,usposabljanje,izobraževanje,coaching,sejemski nastop,delavnica

 

 

 

Vabimo vas, da čimprej rezervirate zaenkrat še proste termine usposabljanja vaše ekipe in si tako zagotovite VRHUNSKI SEJEMSKI NASTOP, KI (dokazano) POSTANE MAGNET ZA KUPCE!!!

Bojan Krajnc ima več kot 17 let izkušenj v prodaji in marketingu in preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja prodaje in prodajnih ekip. Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo pa sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.  

Kot gostujoči strokovnjak sodeluje pri predmetih e-finance in e-bančništvo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor. Sodeluje z mnogimi uspešnimi podjetji, kot so Hypo Alpe-Adria-Bank, Sberbank, Roto, Generali, Cetis, Messer, Alpod, Plastika Skaza, Tuš, Baby Center, DM, Telemach,  Farmadent, Sanolabor, Meusburger, PS, Schindler, Finančna hiša, Lek Veterina, Mazda Slovenija, Amstaf GmbH  in drugi. Strokovne prispevke in članke redno objavlja v reviji Management in prodaja.

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija. V treningih uživa, udeležencem pa se skuša čim bolj približati tako, da se poglobi v njihov vsakdanje delo s strankami in prodajni proces ter skuša najti kar največ izboljšav, da bodo prodajni rezultati še boljši.

VSEBINA

1. COACHING: Osnovni koncepti za kvalitetno pripravo in odlično izvedbo sejemskega nastopa

  • Priprava je skrivnost učinkovitih: na kaj moramo biti pozorni
  • Pripravimo SEJEMSKO CHECKLISTO potrebnih aktivnosti (pred sejmom, na sejmu, po sejmu), kot
    interni standard v vaši komerciali
  • Analiza razstavnega prostora (racionalni vs. emocionalni vidik) in uspešnosti
    sejemskega nastopa
  • Zlata pravila za uspešen nastop na sejmu
  • Kako ohraniti stik s stranko, ko se vrnete iz sejma (sidranje)

2. COACHING: Priprava posejemskega follow-up načrta - activity map

  • Rangiranje leadov na podlagi kakovosti obiska
  • Določanje prioritet glede na rang leada
  • Kako ohraniti stik s potencialnimi strankami, ki so vas obiskali na sejmu, ko se vrnete iz sejma (sidranje in program negovanja leadov)
  • Priprava osnutka "DRIP NURTURING" kampanje
  • Kako izbrati zmagovalne priložnosti hitreje, lažje in z večjo verjetnostjo uspeha
  • 7 nepogrešljivih stvari/aktivnosti, ki jih je priporočljivo in pametno narediti po sejemskem nastopu

3. COACHING: Moč osebne komunikacije in ključni dejavniki uspešnega nastopa ekipe na sejmu

  • Analiza 5 vprašanj, ki si jih vaše stranke zastavljajo pred začetkom sodelovanja z vašim podjetjem
  • Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek pogovora s stranko na razstavnem prostoru
  • Najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami na sejmu
  • 48 močnih besed v prodaji, ki preverjeno delujejo in "prepovedane besede", ki se jim je smiselno izogibati na sejmu
  • Mini delavnica: Kako sporočati edinstvenost vašega podjetja in koristi vaših produktov/rešitev, da jih bodo stranke razumele in se odločile za nakup/sodelovanje
  • Akcijski načrt za sejemsko ekipo

Dodana vrednost in možnost: SKRIVNOSTNI KUPEC

LOPIS,Lopis TEAM,Lopis izobraževanje,Bojan Krajnc,Vesna Rizman,Tadeja Krajnc,sejem,sejmišče,podjetje,nastop,coaching,delavnica,usposabljanje,sejemski nastop

 

Skrivnostni nakup je učinkovita oblika anonimne raziskave oziroma ocene kakovosti vodenja prodajnega postopka in odnosov s kupci na razstavnem prostoru. Z izvedbo skrivnostnega nakupa natančno analiziramo, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev v vseh fazah prodajnega postopka.

Skrivnostni kupec bo v vašem primeru obiskal sejem. Njegova naloga je zbrati določene podatke, ki jih po obisku zapišejo v obliki poročila. Na podlagi tega bomo pripravili priporočila in usmeritve za izboljšanje izvedbe celotnega prodajnega postopka kot tudi za splošno izboljšanje nakupne izkušnje kupca.  

REZULTAT SEJEMSKEGA COACHINGA

  • Postaviti interni standard učinkovite priprave na sejemski nastop, ki je pisan na kožo vašemu podjetju oz. načinu delovanja
  • Izboljšati argumentacijo koristi sodelovanja oz. nakupa vaših produktov
  • Izboljšati komunikacisjke veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost komunikacije s strankami na sejmu

Za vas bomo pripravili

  • delovne materiale in gradiva za vsakega udeleženca
  • motivacijski kontakti s trenerjem preko e-maila in s telefonskim pogovorom
  • pomoč pri finalizaciji VAŠE SEJEMSKE CHECKLISTE za učinkovito pripravo in izvedbo sejemskega nastopa
  • praktični vodič Abeceda fenomenalnega sejemskega nastopa - od temeljite priprave do uspešne izvedbe sejemskega nastopa

KONTAKTIRAJTE NAS

Vabimo vas, da nas kontaktirate na infolopis@lopisz navdihom do uspeha.si. Napišite nam, kakšna so vaša pričakovanja od sejma, dosedanje izkušnje in predlagajte termin neobveznega srečanja, kjer se bomo osebno spoznali. Po tem bodo stvari stekle kot namazane. Saj veste...prvi korak je najtežji...

V kolikor si želite takojšnje odgovore na svoja vprašanja vas vabimo, da nas kontaktirate:

031 332 761 (Bojan) ali 051 653 466 (Vesna)

Veselimo se srečanja z vami!

 

 

Piškotki