Izobraževanja

I. KAKO UČINKOVITO KOMUNICIRATI?

Ali ste vedeli?

SLABA komunikacija lahko stane podjetje 25-40% letnega prometa.
LOPIS,Bojan Krajnc,Vesna Rizman,Tadeja Krajnc,komunikacija,komunikacijske veščine,delavnica,usposabljanje,trening,coaching,program

TIPI komunikacije v podjetju

INTERNA
Komunikacija znotraj podjetja(med posameznimi oddelki, ekipami, med zaposlenimi ipd.)
EKSTERNA
Komunikacija za podporne službe, ki delajo s strankami (dobavitelji, poslovni partnerji, kupci, naročniki ipd.)

Vabimo vas, da si izobraževalne vsebine s področja INTERNE KOMUNIKACIJE ogledate tukaj...

Vabimo vas, da si izobraževalne vsebine s področja EKSTERNE KOMUNIKACIJE ogledate tukaj...

VRSTA KOMUNIKACIJE

VERBALNA
(45% kako povem)
+ NEVERBALNA
(55% govorica telesa)
=100%
UČINKOVITA KOMUNIKACIJA

Vabimo vas, da si izobraževalne vsebine s področja VERBALNE KOMUNIKACIJE ogledate tukaj...

Vabimo vas, da si izobraževalne vsebine s področja NEVERBALNE KOMUNIKACIJE ogledate tukaj...

 

 

Manj časa, kot bodo vaši prodajniki šušmarili, več časa bodo imeli za sklenitev kupčije.

Vabimo vas, da PREBERETE VEČ...

III. KAKO IZVESTI VRHUNSKI SEJEMSKI NASTOP?

Sejem,sejmišče,učinkovit sejemski nastop,pomurski sejem,celjski sejem,primorski sejem,delavnica,usposabljanje,sejemska ekipa,učenje

 

Ali ste vedeli da...

  1. 70% obiskovalcev načrtuje nakup NA sejmu...
  2. 90% obiskovalcev se prvič srečajo s prodajnim osebjem podjetja prav na sejmu...
  3. 72% obiskovalcev pravi, da je sejem vplival na njihovo nakupno odločitev...
  4.  

Kateri pa so pogosti razlogi, ki jih prodajniki navajajo, ko se odločijo za sejemski coaching?

  1. "Prodajniki nismo dovolj pripravljeni na sejem"
  2. "Nimamo dovolj jasnih in konkretnih ciljev"
  3. "Premalo akcije takoj po sejmu"
  4.  

 

Posledično to jasno vodi k spoznanju, da so nastopi na sejmu (pre)večkrat bolj potreben strošek, kot pa investicija v nadaljno prodajo in prepoznavnost podjetja. Še vedno preveč podjetij čuti neke vrste prisilo tržišča, kadar se prijavijo na sejem, preprosto zato, da konkurenci dokažejo, da so še vedno "in".

Da ne bo spet prijava na sejem nepotreben strošek, ga preoblikujte v investicijo.

 Vabimo vas, da si več o učinkovitem sejemskem nastopu, ki bo postal magnet za kupce ogledate


TUKAJ.

"Ljudje so najpomembnejši sestavni del vsakega zmagovalnega posla. "

Vabimo vas, da si za več znanja izberete izobraževalni program, ki ga najdete

 TUKAJ.

Pomembna lastnost dobrih staršev in učiteljev so dobre komunikacijske veščine, ki pa jih lahko dosežemo s treningom.          PREBERI VEČ 

Piškotki