Aktualni dogodki

I. JESENSKI POSLOVNI DETOX®

Prvi in edini program v Sloveniji, ki na vrhunski način združuje tehnike in veščine za OSEBNO, POSLOVNO in DUHOVNO RAST.

Vabimo vas k ogledu jesenskega programa TUKAJ.

 

II. SPECIALNI PROGRAMI 2019/2020

 

Vabimo vas k ogledu novih vsebin TUKAJ.

 

 

III. PRODAJNI ROOKIE

Za vas smo pripravili vrhunski izobraževalni program »PRODAJNI ROOKIE« za vaše novince v prodaji, ki bodo aktivno delovali na pridobivanju novih strank in skrbeli za odkrivanje novih priložnosti in povečanje prodaje pri obstoječih. Program je kombinacija intenzivnih prodajnih delavnic, individualnega coachinga in terenskega coachinga (obiskov pri stranki). 

1. MODUL: Zmagovalna miselna naravnanost in učinkovito obvladovanje prodajnega procesa

2. MODUL: ČIP = Čustveno Inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija v Prodaji

3. MODUL: Učinkovita prodajna orodja in tehnike za več uspeha v pogajanjih s poudarkom na pripravi na obisk stranke in prepričljivi argumentaciji ponudbe

4. MODUL: Učinkovita prodajna orodja in tehnike za več uspeha v pogajanjih in pri reševanju ugovorov s poudarkom na zaključevanju

IV. HR MANAGEMENT

Namen individualnega svetovanja s področja osnovnega preglede nad vlogo HR v podjetju je predstaviti ključna področja HR in njihova vpetost v strategijo podjetja na podlagi preliminarnega razgovor z vodja HR. Prav tako je namen seznanitev s strateško vlogo HR in njenimi strateškimi nalogami.

Z analizo trenutne situacije bomo pridobili ključne informacije za pripravo predloga strateškega HR v vašem podjetju, s planom prioritetnih planskih aktivnosti, kot podlage za izgradnjo HR sistema.

Učinkovit in uspešen sistem strateškega HR lahko bistveno poveča donosnost organizacije in prispeva k drugim nefinančnim prednostim, kot so:

 

1)    opozarjanje na probleme, preden se le ti v resnici pojavijo,

2)    lažja priprava organizacije na spremembe in odzivanje nanje,

3)  povečanje zanimanja managerjev za organizacijo ter njihovega razumevanja poslovanja organizacije,

4)    objektivnejši vpogled v probleme upravljanja,

5)    zagotovitev podlage za ocenjevanje izvedbe in načrtov,

6)    zmanjšanje negativnih učinkov neugodnih razmer,

7)    učinkovitejša alokacija časa in virov glede priložnosti,

8)    podlago za medsebojno povezovane zaposlenih v podjetju.

Vabimo vas, da si več o tovrstni tematiki preberete TUKAJ.

The news record is not available anymore.
Piškotki