OBVLADOVANJE SPREMEMB V ORGANIZACIJI

Vam je poznan ta scenarij?
Vložili ste ogromno časa in denarja v vpeljavo novega sistema ali procesa, za katerega ste usposobili vse ljudi in jim z njim, po vašem mnenju, "olajšali življenje"?

Potem pa zaposleni še vedno vztrajajo pri svojih starih načinih, vi pa se sprašujete, kje so tiste pričakovane poslovne izboljšave?

 

ZNANSTVENO DOKAZANO JE... da se organizacije ne spremenijo zgolj zaradi vpeljanih novih sistemov, procesov ali novih organizacijskih struktur. Spremenijo se, če se ljudje prilagodijo in se spremenijo tudi sami. Šele takrat lahko organizacija pobere sadove, ki jih je obrodila sprememba. Ljudem je potrebno pri prehodu na nov način dela pomagati in jim nuditi ustrezno podporo. Bolj, ko jim omogočimo enostavnejši prehod, prej bo celotna organizacija ali projekt uspešen.

 

 

VSEBINA

 

1. Analiza NAVAD in razbijanje + ustvarjanje novih navad, ki vodijo do uspeha.

2. Spreminjanje in uspešnost:

  • Osnovni principi, ki vodijo tako organizacije kot posameznike pri ustvarjanju dinamične prihodnosti
  • Spreminjanje paradigem (miselnih vzorcev) v organizaciji
  • Proces uvajanja sprememb
  • Vsebina in obseg spreminjanja
  • Upoštevanje 10 C-jev kot osnova za preživetje sodobnih organizacij

3. Krivulja sprememb, ki temeljii na transformacijski krivulji. V interesu nam je,  da omilimo predvsem človeški odpor do sprememb in odpor pohitrimo.

4. Zmanjševanje posledic uvajanja sprememb.

5. Analiza sprememb.

6. Predlog sprememb v osebnem delovanju na delovnem mestu.

7. Pomen sprememb.

8. Praktični nasveti za vsak dan za lažje prilagajanje spremembam.

9. FINALNI IZZIV: Kaj bi spremenili v podjetju, da bi lažje in hitreje vpeljali in sprejeli spremembe.

KORISTI

  • TOP tehnike, prijemi in veščine za večje zadovoljstvo in kvaliteto na delovnem mestu
  • Zmanjševanje stresa na delovnem mestu
  • Več samodiscipline, osredotočenosti in odločnosti v poslu in doma.
  • Rast osebne produktivnosti in manj stresno obvladovanje vsakdana
  • Rast na osebnem in poslovnem področju ter odlično počutje v lastni koži.

Izvedba delavnice

  • Idealno število udeleženk na delavnico je med 12 do 15.
  • Trajanje od 6 do 7 pedagoških ur.

Za vas bomo pripravili

  • delovne materiale za vsakega udeleženca,
  • motivacijske kartice,
  • praktične primere in interaktivne vaje,
  • slikovno-tekstovno poročilo in usmeritve po zaključenem izobraževanju,
  • motivacijski kontakti s trenerjem preko e-maila.

 

Z vami bo prodajni trener, svetovalec in mednarodni coach, Bojan Krajnc. Ima več kot 20 let izkušenj v prodaji in marketingu ter preko 12 let vodstvenih izkušenj na področju vodenja in motiviranja prodajnih ekip.

Je človek prakse in praktičnih orodij, ki jih v vsakodnevni praksi tudi vsakodnevno uporablja, dopolnjuje in razvija.

Je predavatelj in nosilec na Višji poslovni šoli Doba pri predmetih prodaja, organizacija in menedžment in ekonomika podjetja. Kot mentor na daljavo pa sodeluje na Doba fakulteti pri predmetih projektni menedžment in timsko delo, družinsko podjetništvo in nabavno-prodajna veriga.

 Misel, ki ga navdihuje:

"Naredi vse kar zmoreš, s tem, kar imaš, tam, kjer si." (F.D. Roosevelt)

 

Piškotki